Tam olarak anlayamadığım bir kitap oldu. Bu kitapta bir dizi fantastik olay anlatılıyor ve olaylar birbirinden bağımsız ilerliyor. Çok sıra dışı bir hava yaratılmak istenmiş ancak olayların temeli yeterince sağlam kurulamamış. Sıra dışı olma çabası,öykülerin işleyişinden ödün verilmesine yol açmış. Şahsi düşünceme göre, kitabı beğenmedim.Zeplin,Karin Tidbeck