Okuması zor, anlaması daha da zor ama diline alışınca elden düşürülemeyen bir kitaptı benim için. Latin Amerika edebiyatına hakim bir insan değilim, tavsiye edildiği için almıştım ama bayıldım.
Böcekler, moda tasarımı, siyaset, hukuk, resim, fotoğrafçılık, yanan topraklar, kayboluşlar ve kaçışlar, kamuflaj.. Daha fazlası spoiler olur. Arı bir zihinle okunması gerektiğini düşünüyorum. Tam olarak anlamak içinse sanat ve siyaset tarihi hakkında az da olsa bilgi gerekli bence. İyi ki okumuşum.