Aşk, suç ve ceza gibi temaların işlendiği bir romandır. Ahmet Ümit'in ilk romandır. Bu kitapta kahramanımız Sedat’tır. Kitap Sedat Bey'in gözünden aktarılıyor. Ahmet Ümit'in ilk romanı olmasına karşın çok akıcı bir dili var. Çok beğenmedim. Polisiye çok severim ama bu kitabın sonunu tahmin ettiğim için çok fazla heyecan yaratmadı. Okunmayacak bir kitap değil. Eğer dolu sade akıcı kitaplari seviyorsanız bu kitap tam size göre. Bol kitaplı günler dilerim. Ahmet Ümit