İlk başlarda kendinizi karakterin hayatının tam ortasında bulup, bir şeylerin artık renk katmasını, artık biraz hareketlenmesini istiyorsunuz fakat işler o noktaya geldiğinde yetişmek zorlaşıyor ve biraz sıkılmak istiyorsunuz. Son hızlı bir şekilde kendisini gösteriyor ve o son gelip gittiğinde kitaba hayranlık duyduğunuzu fark ediyorsunuz. Kesinlikle çok iyi..