·272 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2025 17:25 Hepimizin bir yerlerden mutlaka adıni duyduğu, izlediği, anımsadığı bir isim Frankenstein. Bu ismi ile duyunca herkesin aklına çirkin, büyük, parçalanmış uzuvların birleştirilmesi ile oluşan bir yaratık geliyor. Aslında evet bunu anımsamak çok normalmiş kitabı okuyana kadar. Bilinenin aksine Frankenstein o yaratık degil onun yaratıcısı olan kişinin adı. Yaratığın kitapta bo adı yok. Ve bor diğer etkileyici bilgi ise 18 yaşında gencecik bir kadının bu kitabı yazmış oluşu. Konu ilerleyişi olarak çok güzel ve akıcı ilerliyor hatta bor an önce bitirmek ve ne olduğunu öğrenmek istiyorsunuz. Ben çok severek okudum.