Bir kitabı okumaya basladigimda ister istemez kendimden bir şeyler olsun istiyorum iste bu kitapda aradığımı buldum.Yeri geldiğinde yüzümde ufak bir tebbessume sebep oldu yeri geldiğinde de üzüntü dolu anlar...Kısaca bu kitapda geçmişi tekrar yaşayıp geleceğe erken adım attim....