·456 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Ocak 2025 00:00 Kitabı çok beğendim. Olay örgüsü ve yazarın tarzını beğendim. Türkçe çok güzel kullanılmış.
Roman okumayı sevenlere tavsiye ederim.
Kitabımızın konusu, geçmişte yaşadıklarından dolayı ruh hali iyi olmayan ana kahramanımız kendince bir çözüm bulur. Uzun bir yolculuğa çıkmak ve yolun sonunda yapmayı planladığı şey ona göre bir çözümdür. Ancak yolculuk sırasında yaşadıkları ona çok iyi bir ders olur.
Önemli olan yolun sonu değil yolculuktur sözünü çok iyi anlayacağımız bir kitap.