Puan vermedi·105 syf.····Okunma: 20 Ocak 2025 00:06 Oldukça sarsıcı bir kitap. Kıtlığı açlığı öyle iyi işlemiş ki kendimi içinde hissettim hatta yediği şeyler midemi öyle çok da bulandırmadı. Verdiği his çok gerçekçiydi. İnsanın bir umuda tutunması ve o uğurda ayakta kalabilmesi de yüreklendiriyor doğrusu. Gazap Üzümlerini de hemen ardından okumam hiç doğru bir tercih olmadı. Kendimi kıtlıkta gibi hissediyorum hala. Bir müddet bu tarz kitaplardan uzak kalmam lazım