10/10
·348 syf.··
Beğendi
·
2025 4. kitabı
#okudumbitti# Aynil Onur Yükselin Kış güneşi adlı kitabını bitirdim. Hikaye Selen adında iş aramak için İstanbul'a gelen bir karakterin ağzından anlatılıyor. Selen, aynı zamanda yazmayı çok seven bir karakter. Hatta kitabını da bastırmak istiyor ama istediği gibi olmuyor. Okurken Selen'i kendime çok benzettim. Ben de hem kitap okumayı hem de kitap yazmayı çok severim. O yüzden de Selen'i çok iyi anlıyorum. Ben de zamanında az yayınevi araştırmadım. Selen gibi ben de ferah iç açan renkleri severim. Selen gibi ben de çok sakar biriyim. Selen'in ailesi de benim ailem gibi kızlarının üzerine titriyor. Özellikle Selen'le ailesinin konuşma sahnesi gerçek hayatta o kadar çok başıma geldi ki. Ders çalışmadığım zaman sanki annemin içine o gün sınav olacağı doğardı ve o gün sınav olurdu. Selen tesadüfen gittiği şirkette yazar olan Sonay beyden teklif alır ve kendisinin kişisel asistanı olur. Okurken köşke ise tek kelimeyle bayıldım. Biraz Aşkı memnu havası veriyor sanki. Sonay bey ve Selen'in de sahnesi çok güzeldi. Özellikle bir sahne var ki okurken merak etmeden duramadım. Selene de okurken çok üzüldüm. Umarım istediği gibi bir hayali olur.
Edebiyat & Roman
Kış GüneşiAynil Onur Yüksel · Ange Yayınları · 202365 okunma
·
43 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.