·384 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Ocak 2025 19:01 Gerçekten kitabı çooook beğendim. Kitap su gibi akıp gidiyor okurken sizi asla yormuyor yazarın kurduğu dünyaya uyum sağlamakta hiç zorlanmıyorsunuz, ki fantastik kurgularda bu çok önemli. Yazarın ve çevirmenin emeğine sağlık.
Katniss karakterine de bayıldımmmm. Güçlü, hayatındaki zorluklara dayanmaya çalışan ve bence bunu çok güzel bir şekilde başaran bir karakter.GO GIRLSSS!!!!
Artık dayanamayıp hemenn ikinci kitabı okumak için uçuyorummmmmmm