Puan vermedi·504 syf.····Okunma: 30 Ocak 2025 01:46 Tuhaf bir hikayeydi. Cinayetin Berlin'de başlaması araya Berlin'de bir aşk hikayesinin girmesi mitoli ile harmanlanma Bergama hepsinin iç içe geçmesi duygudan duyguya savurdu beni. Öncelikle İstanbul Hatırasınin tadı var romanda. Kalsik bir Ahmet Ümit romanı. Kurgu da kalem de çok güzel. Ama İstanbul Hatırası'nda olduğu gibi Berlin sokaklarında dolasabilmeyi isterdim. Berlin kısmı biraz eksik kalmış gibi geldi bana. Ama karmakarışık gelen mitolojik bilgiler biraz daha netleşti zihnimde. Hem mitolojik bilgilerin tekrari açısından hem de heyecanlı bir roman olması açısından okuması bir kitap. Benim için bu kitabın Adapazarı'nda bitmiş olması da ayrı husus oldu. Hayatın ne getireceği belli olmuyor. Keyifli okumalar vesselam...