·382 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ocak 2025 13:49 Kitabı beğendim gerçekten herkesin okumasını isterim. Ama benim için ağır bir kitaptı. Neredeyse bir yıldır elimde süründü. Bu son ayda sebebini farkettim. Hastalığa sebep olan psikolojik yanları kendimde farkettigim için kabullenememe oluyordu ve mide bulantısı yapıyordu bu çok saçma ama böyle oldu. Umarım okuyan herkese benim gibi kendisini bulma yolunda yardımcı olur.