·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ocak 2025 00:00 ‘Ne şey hüzünlü artık. Her şey hoş olmayan bir şekilde dağılıyor, çöküyor ya da veda ediyor.’
.
Robert Simon çalışkan bir adam. Geçmişte yaşadıkları, ailesi, çektiği zorluklar geride kaldı. Yeni zorluklar da çıkabilir karşısına bunu biliyor ama şimdilik açtığı, daha ismini koymadığı kafenin işleriyle fazlasıyla meşgul~
.
Robert Seethaler okumayı sevdiğim yazarlardan. Sakin, yormadan, nehir gibi bir akıcılıkta anlatıyor gündelik yaşamı. İsimsiz Kafe de öyleydi. Kafenin müdavimleri, savaştan yirmi yıl sonra bile kendine gelmeye çalışan bir şehrin düzeni, her günün bir öncekine benzemesi ama bu benzerlikte bile yerinde durmayanlar..
Severek okudum. Ama favori Seethaler kitabım mıydı? Hayır. Yazardan aklıma ilk gelen eser hala Bütün Bir Ömür oluyor ~
.
Regaip Minareci çevirisi, Barış Şehri kapak tasarımıyla ~