·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Şubat 2016 00:00 Kitabı okuyalı uzun zaman oldu ama şunu söylemeliyim ki bu esere basit bir hikaye muamelesi yapılamaz! Çünkü bu eser birçok toplumsal sorunu da işlemiş olan ve bana kalırsa derin manalar da taşıyan bir eserdir.