·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Ocak 2018 13:04 Tanzimat dönemine ait, ilk psikolojik roman denemesini okumak insana enteresan hava katıyor.
Bu sıırıcemal de boyunu aşmaya başladı mı ne !
Suphiye olan sempatikliğim de iyice azaldı. İlk başta hoşlanmadığım Zehrayı mı sevmeye başlıyorum.. Psikolojim iyi gelgitlerde... :))))
Nabizade Nazım'ın okuduğum ilk eseri. Şimdilik akıcı gidiyor.