·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2018 22:33 Yazarın okuduğum ilk kitabı.romandaki kişinin kendi içinde nasıl bölündüğünü psikolojik analizle çok güzel yazıya dökmüş ve insanların yaşadığı kötü zamanlardaki kokladığı kokunun bile onlara geçmişi hatırlattığını biliriz. beğendm.