·264 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2018 23:59 Şunu söylemem gerekir ki ciddi anlamda mükemmel ötesi bir kitaptı. Elime çok olmasa da sınıfımdaki birçok kişiden daha çok kitap tuttum. Açıkça konuşmak gerekirse yavaş okuyan insanlardanım. Zaten hızlı okumayı da istemem. Kısa bir kitabı bile 2 günde bitiririm (uzun kitapları sınavsız normal zamanlarda 3 günde bitiriyorum. Evet bence de garip). Hayatımda bir ilki başararak 256 sayfalık kitabı 1 günde bitirdim. Bu kitap öyle bir kitap ki 48 tane ödülü kazanmayı dibine kadar hak ediyor. Kitabın içeriği hakkında en ufak bir fikir vermeyeceğim. Çünkü ben de kitap hakkında en ufak bir şey dahi bilmeden aldım. Size tavsiyem siz de benim gibi yapın. Herneyse. Kitabın her yaştan; genç, yetişkin demeden okunması gerek. Gidin ve okuyun. Sizden bir şey eksilmez aksine kat kat ruhunuza olması gereken bilgiler katacak. Emin olun pişman olmazsınız.