Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Şubat 2025 13:25 Gördüğüm kadarıyla çoğu kişinin beğenmediği ancak beni ilk sayfalarından itibaren içine çeken bir kitap oldu İnsanlığımı Yitirirken. Karakter insanları memnun etmeye odaklı ancak insanlarla olmaktan hoşlanmıyor. Gerçi hoşlanmıyor demek yetersiz kalıyor ancak bunu yalnızca bu şekilde anlatabilirim.
Karakterin hissettiği/düşündüğü birçok şeyi hissettiğimden olsa gerek kitap boyunca onun ruh hali bana geçti. Fakat elbette yaptığı her şeyi savunmuyorum. Çok fazla yanlış karar verdi ve bu hayatının gidişatını bence bir hayli değiştirdi. Yalnızca onun hayatını da değil, etrafındakileri de etkiledi. Zaten hayat dediğimiz şey de bu değil midir?
Daha fazla söze gerek yok. Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim.