Puan vermedi·115 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Ocak 2018 00:00 Yaşam alanı "ev" olan kadınların hayatlarını çok güzel anlatmış Birgül Özcan. Modern hayatta kadınlık, annelik ve ev hayatını esprili, gerçekçi ve eleştirel bir dille anlatmış. Ben keyifle okudum. Kullandığı dili, mizahını çok beğendim. Eleştirdiğim yerler de oldu (Hemcinslerime (K)açık Mektup hikayesinde mesela), ama kitabın bütünü başarılıydı bana göre.