Destansı bir eser!
10/10
·540 syf.··
2025 1. kitabı
2025'e böyle mükemmel bir eserle (biraz gecikmiş olsam da) başlamış olduğum için çok mutluyum! Çeviri bir roman olmasına rağmen yazar o kadar ustaydı ki sahneleri adeta kafam bir tablo gibi canlandırabildim. Yoksulluğun, ailenin, haklıları haksız yapan adaletsiz zihniyetleri ve acıyı hissedebileceğiniz gerçekten destansı bir eser! Hele ki her karakterin ruh hallerini hissedebilme konusunda eşsiz bir yapıt! Benim favorim "anne" karakteri oldu. Ama diğer karakterlerinde oluşumunu es geçmemekte fayda var! Ayrıca babamın en etkilendiği eserlerden birisi olduğunu bildiğimden dolayı romanın sonunu babamla değerlendirdim. (Umarım çocuğum da okumayı çok sever ve bu romanı okuduktan sonra beni arar.) Ana dili İngilizce olup bu eseri okumayan hayatında çok şey kaybediyor demektir lakin okuyucu olup bu eseri okumayan hayatından pek çok şeyi kaybediyor demektir! Şiddetle tavsiye ederim.
Hayata Dair
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · İletişim Yayınevi · 202145,7bin okunma
·
41 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.