·74 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Şubat 2025 23:46 Kısa bir kitaptı ve içinde farklı farklı hikayeler barındırıyordu ve çoğu acıklıydı açıkçası ama daha çok bu kadar sıkıcı olması sorundu bence. Çeviriden mi kaynaklı yoksa yazı tipinden mi emin değilim ama bu kadar kısa olmasına rağmen okuması zordu. Hiç beğenmedim.