8/10
·208 syf.··
2025 2. kitabı
·
19 günde okudu
·
Okunma: 05 Şubat 2025 15:31
Başlarda gercekten cok hosuma giden bir kitaptı . Derealizasyon ve depersonalizasyon teşhisi konulmuş biri olarak psikolojik bir kitap okumaya karar verdim ve düşünmek üzerine oldugu için dikkatimi cekmişti . Ne zaman kotu hissetsem okuyunca rahatladım cunku yasadıgım şeyleri baskasının yasadıgını da gormek rahatlatıyordu. Evet kitabın baslarında boyleydi ama sonlara dogru yazar cok fazla tekrara düşmeye basladı . Konu konu ayırması akıcılıgı arttırmıstı ama dediğim gibi tekrara düşüyordu. Özellikle 150. Sayfadan sonra atlaya atlaya okumaya başladım ama kitabın baslarında bana cok iyi geldiği için cok fazla puan kırmak istemedim.
Pembe Fili DüşünmeZeynep Selvili · İnkılap Kitabevi · 202411,6bin okunma
·
46 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.