·186 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ocak 2018 23:19 Güzel ortaokul cağındaki çocukların okuması gereken bir kitap. Ülkemizdede bir çok ailede aynı sorunlar var. Okuyan herkezin kendi ailesindede aa bu aynı ben yada aynı babam aynı annem gibi diyerek kendine benzetecegi karakterler var yalniz isimler çok karışık