·196 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2018 00:50 "Hayattan öğrendiğim bir şey var.Her yerde kötülük çok kuvvetli ve zor yeniliyor.Iyilik daha zayıf kalıyor.
Dünyada kötülük daha örgütlü ve daha plânlı, iyiliğin içinde zaten bir SAFLIK var.Bu yüzden dünyanın her yerinde kötülük saflığı yeniyor."
Acaba öyle mii?......Ne dersiniz...
Zaten bir yerde kötülük varsa, oradaki herkes biraz suçludur....