Puan vermedi·168 syf.····Okunma: 07 Şubat 2025 22:22 Bu yazarın okuduğum ikinci kitabı. Bunu da çok severek okudum. Hikayeler akıp gitti. Üzüldüm, sinirlendim, güldüm. Her duyguyu yaşadım kısaca. Yazarın duyguları aktarış biçimine hayran kaldım. Kullandığı metaforlar çok güçlü. Bırakmak istediği hisleri tam olarak aldım. Benzetmeleri, tahlilleri her şeyiyle çok güzel bir kitaptı. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. Keyifle bir kitabı okumak kadar güzel bir şey yok