·114 syf.····Okunma: 08 Şubat 2025 00:53 İlk okuduğum tiyatro metni, ilk Shakespeare kitabı... Kitabı okurken kitap boyunca kendimi tiyatro salonunda en ön koltukta otururken buldum. Mükemmel bir his. Tiyatroya gitmeden tiyatro izlemek. Tabi yine tiyatroya da imkan olursa gidelim. Kitapta öyle cümleler var ki 1606 yılından beri insanlığın hala yakındığı şeylerin aynı olması, insanlığın belki de bu konularda bir adım bile ileri gidememesi, yüzyıllarca yerinde sayması gerçeği... Hırs, politika, insanın hep yükselme arzusu hep ben ben, daha iyisi, en iyisi demesi hiç mi değişmez? Okuyup görelim.