·158 syf.····Okunma: 08 Şubat 2025 12:52 muazzam... harika... tutup da bu siirleri elestirecek bir seyler yazmak ne haddime demek istiyorum oncelikle ve oyle bir kapasitede de degilim ya, sadece okuyorum. muthis bir edebi zevk, her bir dizedeki her sozcuk en lezzetli iceceklerle dolmus bir pinardan akiyor gibi... bas ucuma koyup, surekli acip okuyup, her yerine notlar cizecegim kitaplardan biri oldu ki surekli tutacagim bir kitap zor olur genelde. bu siirleri duzenli olarak okuyup aldigim keyfi tazelemem gerek. hem her okuyusumda farkli bir ayrintiyi fark edip ustune dusunmek cok da zevkli olacak.