·504 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Şubat 2025 19:18 Kitapta baslarinda asla tahmin bile edilemez bi katil çıktı, bunu baştan söyleyeyim millet. Bu kitap onceki kitapla ve sonraki kitaplarla bağlantılı, ve buna resmen bayildim. Jane ablamiz kitabi baya iyi kurgulanmış, helede hic tahmin bile edemeyecegimiz birinin suclu cikmasina ne demeli, katil den soz etmiyorum, asil suclu katilimiz deil. Aman allahim cidden hic tahmin edememistim. Cok iyi kurgulanmış diyecegim, gidip sadece okuyun. Orta kisimlari, yani maeve ve derwentin olasi suphelileri arastirdiklari kisimlardan biraz canim sıkılmış olsa bile sonda agzim açık okudum. Size tavsiyem bir arkadasinizla katilin kim oldugunu kitabi okuyarak bulmaya çalışın, veya dedektiflerimizin olasi suphelilerle konuştukları kisimlari kendi ağzınızdan canlandirin, ayni maeve in derwent ile yaptigi gibi. Şahsen sirf bir arkadaşımla katili bulmaya çalıştığım icin kitabin orta kismi bile sıkıcı gelmemisti, hatta hemen kitabi bitirip katilin kim oldugunu bulmak istiyordum. Onceki kitapta bunu yapmaniza gerek yok çünkü kendi basiniza bile cok heycanli olan bir kitaptı, ama bu kitap biraz daha monoton oldugu için yaniniza bir arkadasinizi alip cinayeti biraz daha ilginc hale getirebilirsiniz kendiniz için!! Ama kesinlikle iyiki okumuşum dediğim bi kitapti, asla pişman deilim. Ve seriyede devam edicemm!!