Soneler ile ayni anda okudugum icin ayri bir zevk verdi, inceleyip yorumlama yaptigi soneleri ben direkt kendi kitabindan henuz okumus oluyordum, hem benim daha ustune bile dusunmedigim kisimlari aydinlattiginda cok mutlu oldum. farkli bir zihinden cikmis yorumlari okumak da cok keyifli oluyor tabii... genelde bu yorumlamada aklima yatmayan pek bir sey olmadi ve bundan sonra da kendim bir seyler fark etmedigim surece bu hikayeyi gercekmis gibi kabul edecegim... cyril graham'in bu teoriye tutkuyla baglanisi kitaptaki diger karakterleri nasil etkilediyse beni de oyle etkiledi, dogrulugu sorguya cekilmeksizin dogruymus gibi hissettiriyor insana.