Peki bir seçenek daha yok mu sahiden? Birbirimizi olduğumuz gibi sevmek gibi… Hem kendimiz olup hem de sevemez miyiz birbirimizi?
Sayfa 25 - Kafa Dergisi·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
2 +1'leme
·
6,3bin Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Kendi olan ancak gerçekten sevebilir diye düşünüyorum 🙏
Mükemmel olmadığımızı kabul ettiğimiz anda, kusurlu oluşumuzu da elbet... Bence mümkündür.
Bazı insanlar olduğu gibi olunca ağaçtan, taştan ve bardaktan farkı olmuyor o yüzden onlar olduklarından farklı görünmeyi deneseler fena olmaz gibi.