travmalarim tetiklendi
7/10
·57 syf.··
2025 17. kitabı
·
3 saatte okudu
·
Okunma: 09 Şubat 2025 01:18
okurken travmalarla cok icli disli oldum maalesef ki, icten ice titremeye basladim bazen sanki hava sogumus gibi. franz kafka'nin mektubu babasina hic ulasmamis, ulasmayacagini bilse bu kadar korkuyla degil nefretle yazardi bu mektubunu. korkusunu iliklerime kadar hissettim, yazdiklarinin her satirinda babasina anlattigi seylerde onu ne kadar da suclamadigini ustune basa basa soylemesi gayet acikca belli ediyordu durumu, hem de babasinin onu aslinda sucluyor oldugunu anlayacagini bilmesine ragmen. tum bu olayin gercekligini ve korkunclugunu sanirim yasamayan anlayamayacaktir. kitabin her yerinde cizgiler ve yazdiklarim var, babalarimizin kiyaslamasini yaptigim. ve benim de babamla ilgili buyuk sıkıntılarım var. belki ben de ona asla ulasmayacak bir mektup yazarim. aslinda bir keresinde gercekten de yazmistim ama beceriksizce bir denemeydi.
Babaya MektupFranz Kafka · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202254bin okunma
·
101 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
cikarimlarin fazla iyi,, ben de hissetmistim korkusunu. kesinlikle babasina ulasmayacagini bilse buyuk bir nefretle gercek duygularini yazardi. keske o versiyonu da okuyabilseydik. ayrica baban icin uzuldum, en azindan belki sen ona hic ulastirmayacagin bir mektupta gercek hislerini anlatabilirsin?? bu kitabi anlayabilen herkese sarilmak istiyorum yol sizden yana olsun 🫶🏻🫶🏻
nico
Gönderi Sahibi
tesekkur ederim 😭😭😭 yazarim bi gun. gercekten kafkanin da gercek nefretiyle yazdigi bi mektup okumak cok iyi olurdu