tam 5 aylık okuma surecimin sonuna gelmiş bulunmaktayım. sindirerek okudum diyip kendime motive etsem bile gerçekten benim için oldukça uzun süren bir süreçti. tabi bu kitapla beraber her seferinde başka bir kitap da okudum. bu kitap benim için oldukça değerliydi. bu yüzden de okumak icin ozel zamanlar ayırmaya çalıştım. bu da yavaş okumama sebep oldu. okuduğum her şeyi hayatımla icsellestirdim. bir sürü alıntılar çizdim. son 100 sayfayı okuması zordu. kitabın bence en sıkıcı kismiydi. bu yüzden bir puan kırdım.