Kuzenimde gördüm ve okumak istedim. “Nasıldı?” Diye sordum ”amaan saçma sapan bir şey” dedi. Ben yine de onu dinlemeyip okudum ve pişman değilim. Martı Jonathan insanlığı temsilen yaşamın gerçek anlamanı arayan ve bulan hikayenin kahramanı. Bize yaşamamızı nasıl değerlendirmemiz gerektiğini düşündüren tatlı bir öykü..