·184 syf.··Beğendi
···Okunma: 19 Ocak 2018 11:01 Bu tarz kitaplarda yazarlarınında bahsettiği gibi aynı yolda yürüdüğümüz insanlarla aynı şeyleri yaşamış olduğumuzu görmek yanlız olmadığımızı hissettiriyor... buda bence güzel bir duygu... farklı çözümlere tanık olabilioruz bazı durumlar karşısında