Birisini çok seversek, onu için en kıymetli şeyimizi verirsek, ondan bize bir kötülük gelmeyeceğini biliriz.
Sayfa 48·Kitabı okuyor
Alıntı
·
374 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Keşke öyle olsaydı ama ne yazık ki, öyle bir çağda yaşıyoruz ki, en kıymetli şeyimizi verdiğimizde çoğu zaman kıymetsizleşiyoruz :’)
Çağrı Mazlum Duman
Gönderi Sahibi
Ne yazık ki doğru olan bu 🥲 keşke gerçekte de kitaplardaki gibi olsa..