·128 syf.····Okunma: 12 Şubat 2025 17:40 Beklentimin çok altında kalan bir kitap oldu. Büyük bir heyecanla başladım lakin o kadar kaotik ve sıkıcı idi ki ... Yarım bırakmim devam edeyim diye verdiğim mücadele tüketici oldu. Bitirmiş olmak için bitirdim.Sadece papirüslerdeki metinlerin çevirisini kitaplaştırsaydılar.Ve çeviride düzgün olsaydı. Ve çeviren yazarın kendi yorumları olmasaydı.Say say bitmez. Neyse demem o ki hiç ama hiç beğenmedim.Kitap bir şeyler anlatıyor ama ne anlattığı belli değil...Çok iyi olabilecek bir kitap anlatım sayesinde maalesef olmamış, üzgünüm..