Puan vermedi·%41 (297/724 syf.)· Ortaokulun ilk yıllarında okulun kütüphanesine gider bazı kitapları açar göz gezdirirdim. Aralarından kimisini Türkçe olmasına rağmen asla anlayamaz, bu tür kitap okuyanlara şaşırır ve çok derin kitaplar olduğunu düşünürdüm. İşte bu kitap bana tam da böyle hissettirdi. Bir türlü kitaba adapte olamadım. Tam diyorum tamam tuttum kitabı akıyor ama ondan sonra tekrar birbirinden ilginç cümleler, nereden geldiği belli olmayan karakterler falan karşıladı beni. Sonuç olarak bitiremedim bana ağır geldi.