10/10
·200 syf.··
Beğendi
·
2018 2. kitabı
Daha önce hiç manga okumamıştım ve Death Note ile başlamaya karar verdim. Arkadaşlarımdan gördüğüm için tersten okunacağını biliyordum ama sayfa içerisinde önce nereyi okumamız gerektiğine dair hiçbir bilgim yoktu. Sayfaları karıştırırken son sayfada nasıl okuyacağımız anlatılıyormuş, çok sevindim. Kitabın konusuna gelirsek cidden çok güzel. Özellikle iki dünya arasında geçmesi çok güzel. Çizimlerini çok sevdim. Bu kadar seveceğimi düşünmüyordum ama şimdi bir an önce 2. ye başlamak istiyorum. Daha önce manga okumayan arkadaşlara sesleniyorum: Bir an önce sizde manga okumaya başlayın.
Edebiyat
Ölüm Defteri 1 - Can SıkıntısıTsugumi Ooba · Akılçelen Kitaplar · 20116,8bin okunma
·
22 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.