Çok büyük beklentiler ile başlamış olduğum bu kitap nihilistliğin ne denli sıkıcı olabileceğini göstere göstere insanı beziyor. Tarz olarak yazarın kendisiyle örtüştüğünü düşündüğüm baş karakter kitabın ikinci bölümünde Bir İdam Mahkûmunun Son Günü kitabını aynıyla tekrar ediyor. İdare eder bir eser. Okunmasa da olur.