Aylin Balboa nın okuduğum ilk kitabı. Ayrılıktan sonra dağılma, alışma ve toparlanma sürecini kendine has kalemiyle çok güzel anlatmış. Dili akıcı tek seferde okunabilecek bir kitap. Tavsiye ederim iyi okumalar.
"Bir sıkıntıyı atlatmak dünyanın en güzel hissi, şimdilerde bu duygunun tadını çıkarıyorum. Epey yükseğe çıktım, son düzlükte kanatlarımı tarıyorum. Kafamın içi masmavi bir gök, uçmaya hazırlanıyorum.. (sf.41)