Gerçek iyilik, kendini anlatmaya ihtiyaç duymaz.
İnsan ruhu yüzüne yansır ve içindeki karanlık, zamanla bakışlarına, ifadesine yerleşir. Fiziksel güzellik gelip geçicidir, ancak kalpteki kötülük insanın ışığını söndürür. Negatif enerji taşıyanlar, farkında olmadan çevrelerine de o karanlığı yayar. Gerçek iyilik, kendini anlatmaya ihtiyaç duymaz. “Ben iyiyim” diyenlerin çoğu, eksik yönlerini gizlemeye çalışır. Kendi içindeki çirkinliği fark etmeyen, başkalarına ışık olamaz. O yüzden insan, doğru zamanda doğru kalplerle buluşmalı. Çünkü güzel insanlar, güzellikleriyle değil, yaydıkları iyilikle hatırlanır. Cuma Bozkurt
Alıntı
··
2.978 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Harika 🤌