·80 syf.····Okunma: 15 Şubat 2025 13:16 Birkaç aydır listemde olan bir kitaptı. Kütüphanede görünce ilgimi çekmişti Bir çırpıda okudum. Farklı bir anlatıma sahip. Mektup ama yazar bize yazmış mektupları... Ya da öyle mi?
Anlatım tekniği olarak çok hoşuma gitti ama olaylar daha ilgi çekici olabilirmiş... Okura hitap eden kitapları okumak hoşuma gidiyor. Alıntıladığım güzel kısımlar oldu.