İİİNNAAANNAAAMİİİYORRUUUMMMM bana ben de olsam aynı şeyleri yaparmisim gibi geldiği için absürt olduğunu dusunmedim. Bir de her şeyin bir sebebi vardı bence o yüzden o yüzden ay aman bu niye böyle yaptı sacam diye düşünmeye gerek yok. Biri bana-hic tanımadığı bir irk- evini açarsa boş boş durmak yerine işe yaramaya çalışırdımm... AMA KARAKTERLERE NASİL İSİNAMAZSİN!! Geçenlerde bir alıntı paylaşmıştım enayi olmaktan korktuğumuz için insan olmuyoruz diye, bu kitapta karakterler enayi olmaktan korkmuyolar diye fazla linclendi bence. At arabası olsaydı kitabın olayı olmazdı bu arada yolculuk daha guzell YEDİ PUAN COK ACİMASİZCAYDİ😭