Harika kitap...yalnız bi yerde ufak bir kurgu hatası mevcut onuda okuyucunun anlaması zor yani. Bilim kurgu alanında en güzel romanlardan tavsiye ederim
Tabikide yok:) Ama kitabı 5 sene önce okuduğum için şu an sağlıklı açıklama yapamayacağım.Fakat şunu söyleyebilirim :aynı isimdeki şahsın farkli olayda farklı kişiymiş gibi gösterilmesi yada tam tersi durum.Bunu için kitabı tekrar okumam gerek:(