Kadınlar çiçektir. Kadınlar tabii ki çiçektir. Dikelim kadınları saksıya, koyalım cam kenarına; nazlı nazlı süzülsünler orada. Seyre doyamayalım kadınlarımızı. Biri gelip dalını kırsın sonra, biri sulamayı unutsun, biri suyunu fazla kaçırsın, biri yerini beğenmeyip değiştirsin. Biri de gelip bilmem kaçıncı kattan yanlışlıkla düşürsün mesela. Dünyaya çiçek olarak geldik çünkü. Sessiz sedasız nasıl bakılırsa o kadar var olabilen çiçekler. Sormaya gerek mi var efendiler; halini hatırını, hayalini, isteğini? Yok, hiç gerek yok bence. Nasıl olsa alışmış saksıda çiçek olmaya. Kimisi de meyve verir, kimi rengârenktir ya hani hoşumuza gider. Güneşe yüzünü dönüp de parlayınca ihtişamıyla cam kenarından bile alınır hani.
HAYATIN BAM TELİ, BETÜL FIRAT. https://play.google.com/store/books/details?id=GBQ8EQAAQBAJ