·239 syf.····Okunma: 16 Şubat 2025 21:13 Yazarın okuduğum ilk kitabı, kütüphanede görüp okumak istemiştim. 240 sayfalık kitabın içerisinde tam tamına 74 tane öykücükler var. Ve birçoğu birbirinin benzeri. Kötü değiller ama hepsinin teması aynı olduklarından ve sadece 1 ya da 2 sayfa olmalarından kaynaklı maalesef tekrar ve sıkıcılığa düşmekten alamamış kendisini. Bir adam dış görünüşüne göre bir insanı yargılar, o kişi ona bir iyilik yapar pişman olur kendine kızar... Resmen art arda bu konunun iki farklı versiyonun okudum. Açıkçası bir yerden sonra çok sıkıldığım için atlayarak sadece göz gezdirdim son hikayelerine. Tavsiye eder miyim, sanmıyorum. Daha güzel öykü kitapları okuyabilirsiniz. Yazarın dili güzel halbuki fakat öykülerini daha uzun ve aynı konuları bir kere işleseymiş daha güzel olurmuş gibi geldi.