Puan vermedi·328 syf.··Beğendi
· Okurken ağladığım ve hayatta savaş diye bir gerçeğinde olduğunu tekrar tekrar hatırladığım bir romandı. Bir solukta bitireceğiniz çok güzel bir roman.. Yaşanmış olması daha da etkileyici kılıyor.. şiddetle okunmasını öneririm.