·180 syf.····Okunma: 19 Şubat 2025 23:35 Tamâmen beklentimi karşılamayan bir kitaptı. Okudum ama ne okudum, ne oldu hepsi havada kaldı. Bir olay akışı var ama asla o düğüm çözülmüyor sürekli bir tekrarda. Tiyatro metni olduğu için inanılmaz karakter tahlilleri beklemedim tabii ama bu kadar yüzeysel geçilmesi de sinir bozucuydu açıkçası.
Hamlet'in ne aşkı ne intikamı doğru düzgün işlendi. Sözde Ophelia'ya aşıktı ama bu aşkını mezarının başında iki dakika görebildik. İntikamına diyecek hiçbir şeyim yok çünkü hiçbir şey yok?? kitap bu konu üzerinden işleniyor ama bize Hamlet'in bu yolda yaptığı hiçbir şey gösterilmiyor. Bir annesiyle hesaplaştı ondan sonda zaten hoop İngiltere'ye. Sürekli halk tarafından çok benimsendiği, sevildiği söyleniyor ama bunun da bir alt metni yok. Bu sevginin karşılığında iyi bir yöneticilik, iyi bir savaşcı bekliyorsun çünkü adam prens. Ama öylesine bir adamın oğluyla kılıç dövüşü yapacağı zaman kimse onun kazanacağına inanmıyor çünkü kılıçda da iyi değil. E bu adam nerenin prensi ve neden bu kadar seviliyor o zaman? Kitap benim için şizofren ve bipolar bir adamın başından geçenlerdi kısacası.