Puan vermedi·208 syf.····Okunma: 20 Şubat 2025 18:25 7. Öyküden sonra sarmadığını artık sıkıldığını fark ettiğim bir kitaptı. İçerik olarak gayet güzel, 10 tane öykü bulunuyor. Her biri okumaya değer psikoterapi öyküleriydi. Psikoloji , Psikolojik Danışmanlık ve Psikiyatri öğrencilerinin okumadı gereken bir kitap olduğunu söylemek istiyorum. Son öykü hariç hepsinde ölüm teması işleniyordu o yüzden biraz sıkıldım ama okunur.