Objektifimden,
Cabir Özyıldız abimin en son çıkan kitabı. Cabir Özyıldız'ın en sevdiğim yönü, fazlasıyla gerçek olması. Hikayeler bizden, karakterler bizden. Unutmayın ha, Sen aşktan ne anlarsın be emmi, Çember. Kitapta en sevdiğim 3 öykü. unutmayın ha, o kadar yüreğimi burktu ki, o deprem haftası gözümün önünde canlandı. Kitap çok güzel. Çukurova edebiyatı. Bizden bir edebiyat. Üzüldüm, yüreğim burkuldu, çivi yutmuşa döndüm. Bambaşka bir dili var yazarın. Kitapla ilgili tek eleştirim; 1-2 öykünün finali çok hızlı geçilmiş. Ama göze batmıyor. Dünyanın bütün karıncalarına selam olsun.